.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانش آموزان روستايي گيلان محروم از شير رايگان

علي رغم اعلام قبلي مسئولان مبني بر توزيع شير رايگان در مدارس روستايي كشور با گذشت سه ماه از آغاز سال تحصيلي هنوز اين امر در استان گيلان تحقق نيافته و درواقع دانش آموزان روستايي از دريافت اين سهميه محرومند.
اين درحالي است كه از ابتداي سال توزيع شير در مدارس شهري استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بنابر اظهار مسئولان قرار بود توزيع شير در سطح مدارس روستايي در قالب طرح تغذيه رايگان آموزش و پرورش نيز از ابتداي آبان ماه آغاز شود اما اين امر تاكنون در گيلان تحقق نيافته است. اين درحالي است كه بيشترين تعداد دانش آموزان در سطح روستاها تحصيل مي كنند.
در همين راستا جمعي از اولياء دانش آموزان مدارس روستايي استان گيلان در تماسي با خبرنگار ما ضمن اظهار گله مندي از عدم توزيع شير در اين آموزشگاه ها خواستار اقدام مسئولان آموزش و پرورش دراين مورد شدند.
مسئول روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش گيلان در پاسخ به سؤالي مبني بر علت عدم توزيع شير در مدارس روستايي استان گفت: به دليل عدم وجود كاغذ و پاكت موردنياز بسته بندي و حمل اين نوع شيرها به روستاها باتوجه به بحث ماندگاري اين ماده غذايي كه بايد طولاني باشد، توزيع شير در مدارس روستايي استان به تأخير افتاد كه هم اكنون با رفع مشكل و توليد شير در كارخانه هاي استان شير مدارس روستايي آماده توزيع است.
وي خاطرنشان ساخت: علي رغم به تأخير افتادن توزيع شير در مدارس روستايي گيلان، با اين وصف سهميه سرانه شير هر دانش آموز روستايي به ميزان 14كيلوگرم در سال همچنان محفوظ است و همزمان با كار توزيع شير در مدارس روستاها به تدريج بين دانش آموزان توزيع مي شود.
ازطرف ديگر نوراني كارشناس تغذيه رايگان سازمان آموزش و پرورش گيلان نيز دراين خصوص گفت: متأسفانه به دليل عدم آماده بودن برخي امكانات لازم و موردنياز، توزيع شير استريل در مدارس روستايي استان مدتي به تأخير افتاد كه در حال حاضر كارخانه توليد اين نوع شير در حال فعاليت و كار توزيع شير در سطح روستاهاي استان هم از هفته گذشته آغاز شده است.
وي از اطاقور لنگرود، مناطق رحمت آباد و عمارلو رودبار، روستاهاي شهرستان آستارا و ساير روستاهاي استان ازجمله مناطقي نام برد كه توزيع شير رايگان در سطح مدارس روستايي اين نقاط آغاز شده است.
رشت- خبرنگار كيهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.